
8 saat önce • 1 dk okuma

A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'ndaki ikinci maçında Paraguay'a 1-0 kayıptan sonra turnuvadan grup aşamasında ayrıldı. Takımın Avustralya'da da mağlup olduğu ilk maçta kaybeden ay-yıldızlı ekip, iki karşılaşmanın sonucunda puan alamayı başaramadı ve büyük hayal kırıklığı yaşadı.
HACIOSMANOĞLU'NUN SÖZLERİ YENİDEN GÜNDEMDE
Milli takımın elenmesinin ardından Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun 1 Nisan 2026 tarihinde yaptığı açıklamalar yeniden gündeme geldi. Hacıosmanoğlu, bu dönemde yaptığı açıklamada 'Kupayı alıp geleceğiz' ifadelerini kullanmıştı.
BİNLERCE KEZ PAYLAŞILDI
Paraguay yenilgisinin ardından sosyal medya kullanıcıları, söz konusu açıklamanın görüntülerini ve haberlerini binlerce kez paylaşmaya başladı. Bu paylaşımlarda milli takımın grup aşamasında elenmesi ile Hacıosmanoğlu'nun iddialı sözleri karşılaştırıldı.
TEPKİLER PEŞ PEŞE GELDİ
Dünya Kupası'na erken veda edilmesinin ardından sosyal medyada hem TFF yönetimine hem de teknik heyete yönelik eleştiriler dikkat çekti. Hacıosmanoğlu'nun aylar önce yaptığı açıklama da taraftarların en çok konuştuğu konular arasında yer aldı.