
8 saat önce • 1 dk okuma

FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu'nun ikinci maçında Paraguay'a karşı 1-0 kaybeden A Milli Takım, turnuvadan ayrıldıktan sonra takım kaptanı Hakan Çalhanoğlu açıklamalar yaptı. 'VURUYORUZ OLMUYOR, DENEDİK OLMUYOR' diye başlayarak, 'Gol atmak için her şeyi yaptık, ancak başaramadık... Şanssızlık yani... Adamlar ilk şutla golü buldular. Belki de benim için son Dünya Kupası.... Herkes üzüldü, kahroldu!' dedi. Ayrıca, 'Biz genç takımız, daha çok turnuvamız olacak. Belki benim için son Dünya Kupası... Denedik olmadı! Herkes için bir tecrübe oldu! Kendimizle gurur duymalıyız, buralara kolay gelmedik! Elenmek kolay değil, insan kabullenemiyor!' şeklinde ek açıklamalar yaptı.